cookieOptions = {...};

Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015

A-Χριστ -ουγεννιάτικες Πληροφορίες


Φτάνουν ή μαλλον φτάσαν οι μέρες σιγά των γιορτών ... όσο και άν θέλουμε να ξεφύγουμε τα πράγματα γύρω μας είναι απο δύσκολα έως τραγικά !!! Αδιάφορα πάντως δεν αφήνουν κανέναν . Ωστόσο προκειμένου να ξεχαστώ και εγώ είπα να διαβάσω κάποιες άχρηστες πληροφορίες για τις μέρες που διανύουμε φέτος .... με χαρά μου λοιπόν θα τις μοιραστώ για να ξεχαστείτε πιό πολύ .... Δεν ξεχνώ ποτέ μα ποτέ κανέναν φίλο μου blogger και σιωπηλά μεν παρακολουθώ δε...



 για όλους μας : ☃ ☃
                                                                                                ☃ Tα λαμπάκια του χριστουγεννιάτικου δέντρου μπορούν να     κάνουν πιο αργές τις ασύρματες συνδέσεις του Wi-Fi, σύμφωνα με νέα βρετανική έρευνα. Σύμφωνα με μελέτη της βρετανικής οργάνωσης Ofcom, που δημοσιεύει το BBC, οι παρεμβολές στις ασύρματες συνδέσεις μπορούν να προέλθουν από απρόσμενες πηγές, όπως το σύστημα παρακολούθησης του μωρού στο διπλανό δωμάτιο, ο φούρνος μικροκυμάτων, αλλά και τα χριστουγεννιάτικα λαμπάκια.
 
αντρικοί στολισμοί :
 
 

 Ο Κάρσον Ουίλιαμς, ηλεκτρολόγος μηχανικός, από το Οχάιο των ΗΠΑ δημιούργησε ένα υπέροχο χριστουγεννιάτικο σκηνικό στολίζοντας το σπίτι του με 26.000 λαμπάκια. Αυτό βέβαι είναι κάτι σχετικά συνηθισμένο. Ο Κάρσον όμως προχώρησε ένα βήμα παραπέρα συνδυάζοντας το άναμα των φώτων με μουσική δημιουργώντας μια εντυπωσιακή “χορογραφία”. Αν και χρειάστηκε 2 μήνες δουλειά και περισσότερα από 10000$, το αποτέλεσμα τον δικαίωσε.
 
 
 
 
 
for the ladies!!! Περάσαμε τη μόδα του κόκκινου,
χρυσού, ασημί, πολύχρωμου στολισμού και
φτάσαμε 1η Δεκεμβρίου του 2015 για να επιδοθούμε όλοι στο Copper, τη φετινή τάση που θα δώσει περίσσια λάμψη στο σπίτι μας.

Η διακοσμήτρια εσωτερικών χώρων Ανναστέλλα Λαζάρου μας βάζει στο κλίμα. «Copper, σημαίνει χαλκός. Βέβαια σε αυτό το νέο trend που έκανε πέρσι δυναμικά την εμφάνισή του στο εξωτερικό και εισβάλλει δειλά δειλά και στα εγχώρια καταστήματα για να προχωρήσει και εντός της οικίας μας, ο χαλκός κυριαρχεί βασικά ως χρωματισμός και κατά δεύτερον ως υλικό. θυμίζει το τρίτο χρώμα του χρυσού του cartier, το ροζ και το συναντούμε κυρίως σε διακοσμητικά και φωτιστικά οι φόρμες των οποίων φέρνουν στο μυαλό κάτι από τα 60’s».

 
για να γελάσουμε ....
Χριστουγεννιάτικες κάλπες για την ανάδειξη του νέου της αρχηγού, αποφάσισε να στήσει η Νέα Δημοκρατία, μετά από πολλές παλινωδίες, συγκρούσεις και έντονο παρασκήνιο.

Η απόφαση να οριστεί η Κυριακή 20η Δεκεμβρίου, ως η ημέρα των εσωκομματικών εκλογών κρίθηκε αναγκαία για να μην πληγεί περισσότερο το κύρος της αξιωματικής αντιπολίτευσης και να περισωθεί όσο δύναται η πολιτική υπόληψη της.


Υ.Γ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΤΗΝ ΙΣΙΩΣΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΤΕ !!!! ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ

54 σχόλια:

  1. Το ίντερνετ, όταν λες πως γίνεται πιο αργό με τα λαμπάκια, αναφέρεσαι μόνο στα χριστουγεννιάτικα, ή και στα δικά μου που είναι συχνά-πυκνά αναμμένα!?
    ;-)
    (όχι, χωρίς πλάκα, αν είναι κυρίως ασύρματη η σύνδεση, πολλά μπορούν να την επηρεάσουν.)
    Χάρηκα που είδα ανάρτησή σου (και δεν με ενόχλησε καθόλου η... δόμησή της!)
    ;-)
    Καλό μήνα, Νικόλα μου! ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλά ε τώρα που το λές έχω βάλει και εγώ κάτι led- οταινίες ολόγυρα... ξέρεις για ατμόσφαιρα λες... βρε λές....χαχαχα φιλαράκι μου καλό ... καλές γιορτές και καλό μήνα και όλα καλά για σένα και το άλλο έτερο J σου !!!! σματς !!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Νικόλα μου
    Πολλές πληροφορίες στάθηκα
    στα διακοσμητικά με χρώμα χαλκού
    πολύ μου άρεσαν
    Κατά τ' άλλα... δράματα όπως λες κι εσύ
    λες και δεν πάμε για γιορτές...

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλή μου Ελένη .... εύχομαι να είσαι καλά καταρχάς και καλές γιορτές να έχουμε όσο γίνεται !!! ο χαλκός σίγουρα έχει μεγάλη χάρη, άσε που δεν ξεχνώ πόσο ακριβές κατέληξαν να είναι κατι κατσαρόλες της γιαγιάς που τις είχαν για πέταγμα καποια στιγμή .. σίγουρα το στόλισμα είναι προσωπικό αλλά να ανακυκλώνονται οι ιδεές !!! φιλί και χαμόγελα

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα και καλό μήνα!
    Το βιντεάκι με το στολισμό σε συνδυασμό με την μουσική φανταστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γειά σου Ελένη και με το καλό να έχεις όμορφες γιορτές .. σίγουρα η δουλειά του στολισμόυ που έκανε ο κύριος είναι αξιολογη και φαντασμαγορική !!!! σε χαιρετώ και σε καλησπερίζω

      Διαγραφή
  4. Χαίρομαι που σε βλέπω και μάλιστα με μια ανέμελη ανάρτηση γιατί όντως τα πράγματα είναι δύσκολα.
    Και για την αναρτησή σου που δεν ισιώνει μήπως έβαλες φώτο συγχρόνως με το κείμενο; Αν ναι γι αυτό έγινε. Δηλ εγώ ΄τότε το παθαίνω.
    Όσο για τα 10000 δολ αναφώνησα!!! Εδώ ο κόσμος καιγεται πες του κυρίου και εκείνος τα λαμπάκια του;
    Ο χαλκός μ'αρέσει και πραγματικά γέλασα με τις εκλογές προέδρου της ΝΔ!!!Άντε τώρα να της εμπιστευτείς και εκλογές εθνικές!!!!
    Καλό εορτινό μήνα Νικόλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα με έκανες και γέλασα να είσαι καλά με τα λαμπάκια του τύπου !!!!! ο χαλκός τέλειος συμφωνώ δίνει κατι το ιδιαίτερο όσο για τα υπόλοιπα περί πολιτικών τραγέλαφων αστα !! όσο δύσκολα και να είναι Αννα μου θα τα καταφέρουμε και εμείς και ο υπόλοιπος κόσμος που μπορεί να είναι και σε δυσμενής καταστάσεις όπως πόλεμος κτλ.. Δεν πτοούμαστε και συνεχίζουμε για καλές γιορτές και Χριστούγεννα....Υ.γ θα το ψάξω με την φωτό και το κειμενο ευχαριστώ πάρα πολύ !!!!!!

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα, Νικόλα μου!
    Για κάποιο άγνωστο λόγο δεν λάμβανα τις αναρτήσεις σου μέσω του bloglovin'. Πήγα, έκανα τα μαγικά μου, διόρθωσα την κατάσταση, και να 'μαι!
    Αυτό με τα φωτάκια και το wi-fi δεν το ήξερα... χμμμ... χμμ... Και φωτάκια έχω στο σπίτι όλο το χρόνο! (σιγά μην περίμενα μόνο τα Χριστούγεννα...) Στο γουί-φί δεν έχω διαπιστώσει διαφορά, στο σήμα του κινητού μου όμως, ναι! Βρε, λες;
    Το στολισμένο σπίτι-υπερπαραγωγή (και διάφορα άλλα αντίστοιχα) τα έχει πάρει το μάτι μου. Δε θα το τολμούσα, αλλά μου αρέσει να το βλέπω! (Αλήθεια, πόση ΔΕΗ να πληρώνουν αυτοί άραγε;)
    Η ιδέα του χαλκού στη διακόσμηση μου άρεσε, ο χαλκός έχει πολύ ζεστό χρώμα.
    Για το τελευταίο, τι να σχολιάσω; Μόνοι τους πορεύονται στο πουθενά, και νομίζουν ότι κάνουν και κάτι... Κι εμείς τους κοιτάμε και γελάμε!
    Να είσαι καλά, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα και εγώ έχω πολλά ευτράπελα με τις ενημερώσεις μου για αναρτήσεις !! ευχαριστώ για την επίσκεψη και να ευχηθώ να έρθουν και να έχεις καλές Γιορτές για όλους σας με υγεία και ευτυχία ... να περάσετε όμορφα απο καρδιάς !!

      Διαγραφή
  6. Στραβή ανάρτηση αλλά με περιεχόμενο σούπερ.
    Καλό μήνα Νικόλα μου και καλες γιορτες.
    Να περνας ομορφο ευχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα Κικάκι μου καλημέρα και για σένα καλές γιορτές το βιβλίο σου πάει φοβερό και μακάρι να γίνει και γιορτινό δωράκι ...

      Διαγραφή
  7. Καλώς νάρθουνε οι γιορτές Νικόλα. Να γεμίσουμε λίγο φως τη μιζέρια μας. Καλό βράδυ φίλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Γιάννη μου με το καλό οι γιορτές να έρθουν και για σένα και την οικογένεια σου !!! πολλούς χαιρετισμόυς στέλνω

      Διαγραφή
  8. Χρήσιμες ή άχριστες πληροφορίες, σημασία έχει ότι πάντα κάτι μαθαίνουμε. Για όσα βιώνουμε, εντάξει ακόμα την παλεύουμε.
    Καλές γιορτές να έχουμε και ας τις χαρούεμ όσο και όπως μπορούμε!
    Να είσαι καλά Νικόλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου να είσαι καλά και για σένα εύχομαι ότι καλύτερο με το καλό να έρθουν και αυτές οι γιορτές και να τις περάσουμε όσο καλύτερα γίνεται !! πολλές ευχές φωτεινές

      Διαγραφή
  9. Ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες που μας έδωσες....αυτή με τα λαμπάκια και τον ήχο θα ήθελα να την δω από κοντά!!
    Καλό σου βράδυ Νικόλα μου...καλά Χριστούγεννα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και με μικρή καθυστέρηση τώρα βρήκα χρόνο να περάσω να ευχηθώ...
      Χρόνια πολλά Νικόλα μου, τα καλύτερα εύχομαι μέσα απ'την καρδιά μου! Ο άγιος να σε βοηθάει σε κάθε σου βήμα!

      Διαγραφή
    2. Ωραιοζήλη μου ευχαριστώ πάρα πολύ για τα χρόνια πολλά με υγεία και για σένα και για την οικογένεια σου!!! καλές γιορτές με πολλά φωτάκια και χωρίς προβλήματα εύχομαι ο Άγιος και η πίστη μας να μας προστατεύει όλους μας !!

      Διαγραφή
  10. Ο μπλόγκερ κάνει κόλπα συχνά, οπότε πάω στοίχημα πως κανείς μας δεν έδωσε σημασία!
    Αν και νόμιζα πως επίτηδες έκανες έτσι την ανάρτηση (ε, εντάξει, δε φημίζομαι για την εξυπνάδα μου)...
    Τα χάλκινα μου άρεσαν, την Αναστέλλα την παρακολουθώ, αλλά τελευταία χάνω πολλά δυστυχώς λόγω χρόνου, οπότε έχασα κι αυτό.
    Αν και τα δικά μου στολίδια αριθμούν χρόνια και χρόνια και ποτέ δεν ακολουθώ τάσεις, πρώτον γιατί κοστίζει και δεύτερον γιατί θέλω όλα τα αγαπημένα μου γύρω μου!
    Αν πετύχω κανένα χάλκινο πάντως θα το προτιμήσω, για να συμπληρώσω τη συλλογή μου!!!
    Αυτό που μου είναι αδιανόητο είναι κάποιος να διαθέσει τόσο χρόνο και χρήμα για το στολισμό (αναφέρομαι στο βίντεο φυσικά με τον αντρικό στολισμό)
    Φιλιά και καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου όμορφο !!! καταρχάς εύχομαι να είσαι καλά με το καλό να ερθουν οι γιορτές και το χάλκινο ειναι υπέροχο και ζεστό οπότε του αξίζει να μπεί δυνατά και στη μοδα φέτος ... καλά ο κύριος με τα λαμπάκια έδωσε ρεσιτάλ..χαχα πολλά φιλιά και καλές γιορτές

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά Νικόλα μου. Να είσαι πολύχρονος, γερός και ευτυχισμένος!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννουλα μου ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ ... να είσαι καλά και να έχουμε την υγεία μας όλοι και με το καλό να έρθουν οι γιορτές ... άντε και καλό έρχεται και η δική σου εορτή

      Διαγραφή
  12. Χρόνια πολλά Νικόλα μου. Να είσαι πολύχρονος, γερός και ευτυχισμένος!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κάτσε να δεις που την Πρωτοχρονιά, κάποιοι θα πρέπει να τρέχουν να ψηφίσουν και για τον δεύτερο γύρο! Χρόνια πολλά με Υγεία Νικόλα μου και πάντα να μας χαρίζεις υπέροχες μελωδίες! Φιλιά πολλά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα λές μην πάνε και για Πάσχα αυτοί στο τέλος και τον σουβλίσουν μαζί .. ευχαριστώ να χαίρεσαι την οικογένεια σου και να σε χαίρονται και να έχουμε όλοι την υγεία μας !!!

      Διαγραφή
  14. Νικόλα, κάποιες ιντερνετικές αναρτήσεις... δεν φτιάχνονται με τίποτε... Τι να πεις!!...
    Σου εύχομαι χρόνια πολλά για την γιορτή σου!!! Και καλές γιορτές!! Με υγεία!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά εύχομαι και με καλό για τη νέα χρονιά σου έυχομαι φίλη μου να περάσεις όμορφες μέρες και υγεία πάνω απο όλα ευχαριστώ πολύ πολύ

      Διαγραφή
  15. Στραβη αναρτηση σαν κατι εσοκομματικες που απ την αρχη στραβες ηταν χεχεχεχε Αυτο με τα λαμπακια κ το σημα wifi δεν το ηξερα βρε Νικόλα μου!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα στραβή όπως όλα στον τόπο μας ... Αριάδνη μου σου εύχομαι τα καλύτερα χρόνια πολλά και άντε να πετάξουμε απο πάνω μας το 2015 ... πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  16. Feliz Natal!!! Que a manjedoura do seu coração esteja pronta para receber o Menino Jesus que irá nascer!!!
    Um ano novo repleto das bençãos de Deus!!!
    Doce abraço com carinho, Marie!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εύχομαι χρόνια πολλά και δημιουργικά, με όλα εκείνα που σε γεμίζουν!
    Και του χρόνου, καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εύχομαι τα καλύτερα και εγώ ολοψυχα και δύναμη και υγεία για να συνεχίζεις δυνατά !! πολλές ευχές υγεία και ευτυχία

      Διαγραφή
  18. Καλά Χριστούγεννα, αδερφέ!!
    Να είσαι πάντα καλά!

    υγ: Είδα αυτή σου (https://www.youtube.com/watch?v=ESfeAy-S7Xs ) τη σύνθεση και μαγεύτηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αδερφέ μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ χάιρομαι που σου αρέσουν οι μουσικές μου , είναι και η δουλειά΄μου και η αγάπη μου σου εύχομαι ότι καλύτερο υγεία και ότι επιθυμείς !!!!

      Διαγραφή
  19. Νικόλα μου, χρόνια πολλά και δημιουργικά! Τα φιλιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου μοναδική καλές γιορτές και χρόνια πολλά για σένα και τους αγαπημένους σου να περάσετε όμορφα και υγεία κυρίως !!

      Διαγραφή
  20. Χρόνια Πολλά Νικόλα, με Υγεία πάνω απ' όλα και με επιτυχία σε ότι επιχειρείς, προσπαθείς, επιθυμείς!
    Χρήσιμες οι πληροφορίες σου, μου άρεσε η διακόσμηση του χαλκού και μου λύθηκε η απορία για τις παρεμβολές στο wif...!
    Να είσαι καλά και να περνάς μαγικά!
    Τα φιλιά μου!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου γλυκιά να είσαι πάντα καλά χρόνια πολλά και καλά με υγεία και ευτυχία έυχομαι να περάσεις όμορφα και σου εύχομαι τα καλύτερα πολλά φιλιά και ευχές

      Διαγραφή
  21. Κοντεύει να τελειώσει ο μήνας, να ξεστολίσουμε τα λαμπάκια αλλά αρχηγό δεν αξιωθήκαμε ακόμα να στολίσουμε. Τι να πεις; Ή στραβή είν' η ανάρτηση, ή στραβά αρμενίζουνε!
    Νικόλα μου τις εγκάρδιες ευχές μου για τη νέα χρονιά που έρχεται, να έχεις υγεία, αντοχές και ψυχικά αποθέματα!
    Όσα λαμπάκια κι αν βάλουμε, αν δεν ανοίξουμε λίγο το παράθυρο μας στην αισιοδοξία, δεν θα δούμε "φωτεινή" μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου καλημέρα καλή χρονιά πιο δημιουργική και σίγουρα πιο επαναστατική για να δουμε φως σε ευχαριστώ πάρα πολύ να είσαι καλά

      Διαγραφή
  22. ΣΤΡΑΒΟΙ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ.
    Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΜΙΑ ΧΑΡΑ, ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΕΞΑΛΛΟΥ.
    ΚΑΛΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ!!!

    Φιλί και ΓΣλαρένιες ακαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα να είσαι καλά και ότι επιθυμείς υγεία και ευτυχία και δύναμη για αλλαγές παντώς τύπου

      Διαγραφή
  23. Χρόνια Πολλά, Νικόλα!!!! Καλότυχο και πάντα δημιουργικό το 2016!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να είστε καλά και οι δυο καλό και δημιουργικό το νέο ετος με ομορφα πράγματα και απο εσάς και γεμάτο όρεξη

      Διαγραφή
  24. Ολοι τσαλακωμενοι ειμαστε,Νικολα μου...
    Μη στεναχωριεσαι.
    Ουτε με πρεσσα δεν ισιωνουν καποια πραγματα.
    Ευχομαι να πανε ολα καλα στην καθε μας μερα.
    Οι αχρηστοι..εκτιμω ...θα παραμεινουν αφθαρτα αχρηστοι....και οι εμπολεμοι θα συνεχισουν να καταπατουν και να νικανε,μπορω να πω...
    Αυτα τα χρονια αυτα απαιτουν.

    Ωστοσο ψηφιζω το αυθορμητο σου-μας
    ακομα και μεσα στις σιωπες ενιοτε.

    Να εισαι παντα καλα

    υγ...κλεισελιγοταφωταοηλιοςλαμπειεξωκαιδενεχωκαικαλησυνδεση...αϊντε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πάρα πολύ εύχομαι να είσαι καλά και να παραμείνεις καλά .... άνοιξεμουτοφωςγιατιμεεφαγεησκια !!! καλη συνέχεια

      Διαγραφή
  25. Καλή χρονιά καλλιτέχνη! Εύχομαι πολλές σπουδαίες δημιουργίες το νέο έτος, αγάπη, υπομονή επιμονή και ότι άλλο διψάει η καρδιά να βιώσει...φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου μοίρα... ότι μα ότι επιθυμείς και εσύ !!! υγεία ευτυχία και αγάπη !!! φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  26. καλη χρονια Νικολα μου λατρευω ολες τις καλλιτεχνικες σου πραξεις ακομη και την κυματωδη αναρτηση σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα Κάτια μου σε ευχαριστώ πολύ να έισαι πάντα καλά στέλνω πολλά πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  27. Unë rekomandoj Dr Ediomo për këdo që ka nevojë për ndihmë në marrëdhënien e tyre. Marrëdhënia ime ishte një rrëmujë, por falë Dr Ediomo për magjinë e tij të dashurisë, tani i dashuri im më do aq shumë dhe nuk ka më palë të treta në marrëdhënien tonë. Nëse keni nevojë për ndihmë me marrëdhënien tuaj, kontaktoni Dr Ediomo përmes WhatsApp+2349035797456. ai është i mirë në casting
    * Magjitë e dashurisë
    * Magjitë e humbura të dashurisë
    * Heqja e syrit të keq
    *Magji për të ndaluar divorcin
    * Magjitë e pajtimit
    * Magjitë me fat
    * Magjitë e fitimit të lotarisë
    Dr Ediomo Whatsapp: +2349035797456
    Email: drediomo77@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή