cookieOptions = {...};

Παρασκευή 1 Αυγούστου 2014

ΑυγουΣτιάτικη Όψη

και θα βάλω λίγο γαλάζιο παραπάνω , παντού .... θα τον εξυμνήσουμε και λίγο πιο πολύ τον Αύγουστο , καθότι νέο και ωραίο τον έχουμε στο μυαλό μας ωσάν τον πίνακα του Τσαρούχη, ο Αύγουστος θα φέρει τα μελτέμια του και τον ήλιο τον καυτό  παρέα , ο Δεκαπενταύγουστος το άσπρο μας περιστέρι που θα έρθει.....
καλημέρα καλό μήνα
όπως λέει και μια φίλη μου θυμάτε έστω και τώρα την ποίηση μετά του αντιηλιακού...

"Ώχρα, κεραμίδι, λευκό, μέσα στο άφθονο πράσινο των φυλλωμάτων,
μέσα στο γαλανό τ' ουρανού και της θάλασσας. Ωραίες αναλογίες
,
κι αυτή η χαρά της φιλικής συμμετοχής, σαν να '
χαμε
συντελέσει κι εμείς στη διαλογή και στη διάταξη χρωμάτων και σχημάτων
κρατώντας μιαν ευγενικήν ανωνυμία
..." <ρίτσος>


Τούτο τον Αύγουστο
«
Θα μεταλάβω με νερό θαλασσινό
στάλα τη στάλα συναγμένο απ’ το κορμί σου
σε τάσι αρχαίο
, μπακιρένιο αλγερινό
,
που κοινωνούσαν πειρατές πριν πολεμήσουν».<φάτα μοργκανα καββαδίας>

όσο για το φεγγάρι....

Μεγαλώνει το φεγγάρι νύχτα φωτεινή του Αυγούστου
μυρίζουν τ' άγρια γαρίφαλα μέχρι θανάτου


γιατί στα Βοδενά
η αγαπημένη μου κοιμάται <marcos mesksos>


Καλό μας μήνα όπως και αν τον περάσουμε !!!!!!!!!!!!!



 

 
Why in the world
Would anyboddy put chains on me?
I've paid my dues to make it
Everbody wants me to be
What they want me to be
I'm not happy when I try to fake it!
No!

29 σχόλια:

  1. καλημέρα καλε μου φίλε!
    καλό μήνα να έχουμε!
    φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό μήνα φίλη μου και καλά να τον περάσεις ευχομαι φιλια

      Διαγραφή
  2. Λίγο γαλάζιο παραπάνω του πρέπει του Αυγούστου...
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συμφωνούμε ελένη μου φιλιά καλο μήνα να έχουμε και καλο μας σ/κ

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφη η υποδοχή σου Νικόλα μου!
    Καλό και ξεκούραστο μήνα εύχομαι!
    Ia am back... όπως με ξέρατε, θέλω να ελπίζω :))
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν εχω παραπονο εγω θελω να ξεκουράζεσαι αλλωστε εδώ ήσουν καθημερινά με τις δημιουργίες σου καλλιτέχνιδα μου καλο μας μήνα καλο σ/κ

      Διαγραφή
  4. Ποιητικά υποδέχτηκες τον Αύγουστο
    όπως του αξίζει και του πηγαίνει.....
    Καλό μήνα!!

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι του παει .... τον αγαπω τον Αύγουστο άλλωστε
      ελένη μου καλο μας μήνα και καλό σ/κ ευχομαι φιλι

      Διαγραφή
  5. τρομερή επιλογή λέξεων σκέψεων εικόνων ..σημείων..
    σηκώθηκα 2 εκατοστά απ'το έδαφος και πετώ χορεύοντας..

    τέλειο!
    καλό μήνα γεμάτο με ότι σε γεμίζει:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα χαίρομαι για το χορό ...καλο μας μήνα καλο σ/κ να εχουμε ιώ μου

      Διαγραφή
  6. Καλό μήνα, καλό μήνα, καλό μήνα! Μου ομορφήνατε μια άσχημη μέρα όλοι οι φίλοι εδώ μέσα με τις υπέροχες αναρτήσεις σας... φιλάκια πολλα, καλό 15Αύγουστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχομαι όλα τα άσχημα να σου περάσουν αν και δεν ξέρω τι συμβαίνει...καλο μήνα καλο σ/κ να εχουμε μοίρα μου

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα Νικόλα.......! όπως τον περιγράφεις και τον καλωσορίζεις.....ας ζήσουμε τις στιγμές σου όμορφες και ανατρεπτικές όσο μπορούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φίλε μου γιάννη σε ευχαριστώ καλό μήνα να έχουμε καλο σ/κ ανατρεπτική και ανάρτηση σου μπράβο σου

      Διαγραφή
  8. Καλό μήνα Νικόλα μου....πολύ ωραίες οι φωτογραφίες που διάλεξες.... και τα ποιήματα φυσικά...!
    Καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φίλη μου καλή μου φίλη καλό μας μήνα και καλό σ/κ να εχουμε σε ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  9. Τι ομορφο Αυγουστιατικο καλωσορισμα
    Καλο μας μηνα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τούτον τον Άυγουστο τον αγαπώ πολύ.
    Μπήκε ήρεμος και γλυκός εδώ στην Άνδρο και ξέχασε να φέρει τα Αυγουστιάτικα μελτέμια μου.
    Ευτυχώς Παναγιά μου
    Να είσαι καλά και καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φιλιά στην όμορφη άνδρο, τέλεια χαίρομαι με την εικόνα που μετέφερες Χριστίνα μου οπότε καλή συνέχεια καλό μήνα και να περνάς όμορφα

      Διαγραφή
  11. Πολύ γαλάζιο να βάλουμε παντού και να έχουμε έναν υπέροχο (σαν την ανάρτησή σου) Αύγουστο!
    Καλό μήνα και να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μαρία καιρό έχουμε να τα πούμε ευχομαι ένα καλό μήνα να έχεις να περνάς όμορφα και ευχάριστα φιλια πολλά , σε ευχαριστώ

      Διαγραφή
  12. Τον τίμησες δεόντως τον Αύγουστο!
    Νικόλα μου να έχεις έναν υπέροχο μήνα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μεγαλήτερη τιμή για μένα είναι οι ευχές...οδιαμοιραμός των σκέψεών σας και ο χρόνος που αφιερώνετε όλοι εσείς που αγαπάω πραγματικά...στο μικρό μου διαδυκτιακπό κόσμο!!!Μαράκι μου να έχεις έναν όμορφο...ευτυχή....μοανδικό μήνα και να μή σου λείπει το χαμόγελο και η αγάπη...!!!Να έχεις επίσης μιά όμορφη συνέχεια στο σήμερα και εύχομαι να καταφέρεις να το φέρεις στα μέτρα του κάθε όμορφου ''θέλω'' σου...!!!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
    2. Πέρασα μόνο ν' αφήσω τα θαυμαστικά και την ευγνωμοσύνη μου για την υπέροχη ευχή σου! Ενθουσιάζομαι όταν διαβάζω λόγια που βγαίνουν κατευθείαν απ' την ψυχή κι όχι απλά από ένα πληκτρολόγιο!
      Να'σαι καλά ρε Νικόλα!

      Διαγραφή
  13. Kαλό μήνα Νικόλα,
    με πολύ γαλάζιο,
    φως,
    ποίηση,
    αγαπημένα σου άτομα
    χαμόγελο
    και αγάπη!
    Υπέροχη επιλογή εικόνων, μουσικής, στίχων, σκέψεων..
    Να είσαι καλά! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ και από αυτή την ανάρτηση! Ευχαριστώ για το πέρασμα σου και τις ευχές!!να είσαι και εσύ καλά

      Διαγραφή