cookieOptions = {...};

Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014

Μια Βόλτα Στα Βαθιά 50 - 51 %



και πάλι πίσω.... ισορροπώντας!! καθώς η εκπομπή θετικών σκέψεων  γέρνει και αυτό έστω το λίγο στο σύν.
 
Συναισθήματα που βρίσκονται υπό τον έλεγχο μας για να μην παγιδευτούν σε έναν φαύλο κύκλο που γυρίζει σε αδιάκοπους ρυθμούς και πουθενά δεν καταλήγει...
 
Εκπομπή θετικών ''ρύπων'' συντονισμένη σε συχνότητα διαφορετικής της απογοήτευσης..
 
υ.γ ο αύγοστος στην αθήνα είναι όμορφα μελαγχολικός και δημιουργικός καλοί μου φίλοι
 
φύσηξε αέρας καιρός για βόλτα στα βαθιά
 
 
 
παρέα με:
 

12 σχόλια:

  1. Είδα φάρο και μπήκα!!!
    Αφού ξεπεράσαμε τις ξέρες
    είναι στο χέρι μας να αισιοδοξήσουμε λίγο!!!!

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όσο ισορροπούμε θα αισιοδοξούμε και θα ελπίζουμε!!
    Καλό υπόλοιπο όμορφα μελαγχολικού και δημιουργικού Αυγούστου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ μαρία μου να εισαι καλά καλη μας νύχτα

      Διαγραφή
  3. Σ ευχαριστω Νικολα μου για την εκπομπή θετικών συναισθηματων! Την αγαπώ την πρωτευουσα και μου λειπει πολύ.
    Καλή μας εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλή μας εβδομάδα να είσαι καλά και να περνάς όμορφα φιλια Αριάδνη μου

      Διαγραφή
  4. Ο Αύγουστος στην Αθήνα έχει πράγματα να δώσει πολλά. Αρκεί να ξέρεις ή να μπορείς να οργανώσεις τον εαυτό σου έτσι για να τα χαρεί.
    Καλό βράδυ ΝΙκόλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ακριβώς όπως τα λές αν οργανωθείς όλα είναι πιο εύκολα καλημέρα φίλε γιάννη να εισαι καλά

      Διαγραφή
  5. Ολο το καλοκαιρι dead line.
    Δροσισε.
    Προλαβαινω να ζησω?
    Πριν ο χαρος αρχισει παλι
    να το διαπραγματευεται.

    καληνυχταμεζακετουλααπ'τομπαλκονακιτουφαρουμου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. θα ζήσουμε για λίγο τώρα στη δροσιά όσο προλάβουμε
    καλημεραανασαδροσιαςαποτονουρανο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θυμάμαι ότι τον Αύγουστο στην Αθήνα, μπορούσες ν' αναπνεύσεις καθαρό αέρα κι απολάμβανες καλύτερα τις λεωφόρους.Γι' αυτόν το μήνα αγαπούσα τη ζωή στην Αθήνα, αλλ' όμως ένιωθα και μια μικρή μελαγχολία έτσι που την έβλεπα άδεια.Εκτός του ότι δε μπορούμε να ζήσουμε χωρίς "ρύπους" και φασαρία απ' ότι φαίνεται Νικόλα μου, δε γίνεται να μας εγκαταλείψουν κιόλας!Ας προσαρμοστούμε ακροβατώντας στα όριά μας όπως μπορούμε... σαν χαμαιλέοντες!
    Να 'σαι πάντα καλά και να δημιουργείς μέσα απ' την ψυχή σου καλέ μου φίλε!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι ωραία και σωστά τα λές απλά συμφωνώ και σε σιγοντάρω... καλέ μου φίλε να ειμαστε καλά και οι δύο και όλοι σε ευχαριστώ ευχομαι να τα περνάς καλά!!!!

      Διαγραφή