cookieOptions = {...};

Δευτέρα 28 Ιουλίου 2014

Μιά Στιγμή Καλημέρας

 
Νέα Εβδομάδα Καλημέρα στις στιγμές , γιατί συλλέγω στιγμές εδώ
και αρκετό καιρό, γιατί και η κάθε απειροελάχιστη στιγμή αποτελεί
μια ευκαιρία αλλαγής
μια αλλαγή μέχρι και στο πως νοιώθεις ,  πως αισθάνεσαι , πως ξεχνάς ,
πως σβήνεις διάφορα.... πως μαθαίνεις να μη σπαταλάς, ούτε μια στιγμή
για να μολύνεις τον εαυτό σου....
 
περπάτησα με αυτό το μουσικό φάντασμα αρκετά φέτος το χειμώνα ,
η επιλογή για σημερινή συντροφιά
 
 

18 σχόλια:

  1. ΄Υστερα από μακρά αποχή από τα blog-o-δρώμενα, έχω που στέκομαι στην πόρτα σου εδώ και κάτι μέρες.. Κόλλησα, λέμε….
    Οι μουσικές σου, ο αυθορμητισμός και οι στιγμές ...ωσάν τα μπουκαλάκια μαγνητίζουν τον αναγνώστη
    Καλώς σε βρίσκω!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ μόνο αυτό θα πω για αρχή για την τιμή που μου κάνεις και καλώς βρεθήκαμε και μια καλή μας αρχή οπότε στην συνέχεια θα σε ξαναευχαριστήσω.....καλημέρα όλη μέρα αγαπητη μου

      Διαγραφή
  2. καλημερα καλε μου φιλε!
    καλη εβδομαδα να εχουμε!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα φίλη μου ...δεύτερη ζεστή μέρα αλλά δεν πτοούμαστε σωστά!!! καλη μας συνέχεια φιλια και να εισαι παντα καλά

      Διαγραφή
  3. Ο εαυτος μου....το κεφαλι μου
    και στο κεφαλι μου
    μια κολοκυθα.
    Trick or treat?

    φαντασμα-γορικηστιγμηηστιγμητηςαναγνωρισης,καλημεραλεμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαπι χελογουιν....τριτ να γλυκαθούμε !!! σεφιλωγλυκακολοκυθακικαικαλημεραξερειςηδηποιαεισαιδενχρειαζεσαιστιγμηαναγνωρισης.........

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα και καλή εβδομάδα
    Αναπολήσεις να 'χεις γλυκιές!!

    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε φιλώ ελένη μου σε ευχαριστώ εύχομαι και εσύ να είσαι καλά και να διανύεις μια ήσυχη και όμορφη εβδομάδα φιλι !!!!

      Διαγραφή
  5. καλησπέρα και καλή εβδομάδα,
    λίγο το ένστικτο που σε οδηγεί..
    λίγο ένας "φάρος" να σε καθοδηγεί..
    λίγο η μουσική να "ντύνει" τις στιγμές..

    και όλα.. περνούν..
    και όλα.. κυλούν..

    και χαμογελάς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι όπως τα λές ιώ μου καλη μας μέρα και σήμερα με δύναμη και χαμόγελα ....σε ευχαριστώ πολύ !!!!

      Διαγραφή
  6. Γεια σου συλλέκτη στιγμών! Πέρασα το χαμένο ν αευχηθώ ολόψυχα καλή εβδομάδα :)
    Τα φιλιά μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γειά σου καλλιτέχνιδα μου τι να πω για τα δημιουργήματα σου αυτό τον μήνα!!!! έχεις φοβερή διαθεση δημιουργιας φαίνεται και μου αρέσει τρελά φιλια καλη μας εβδομάδα και μέρα και σε ευχαριστώ ....έχεις κλειστά τα σχόλια και δεν σου έχω γράψει

      Διαγραφή
  7. Καλή βδομάδα Νικόλα, καλά να είσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα καλη μας εβδομάδα φίλε μου γιάννη !!! και εσύ να περνάς καλά εύχομαι

      Διαγραφή
  8. για να δω τι θα βγάλεις απ' την συλλογή... καλό βραδυ, καλή εβδομαδα.. ό,τι το καλύτερο σου εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελπίζω κάτι καλό!! καλημέρα όλη μέρα Λαμπρινή να είσαι καλά

      Διαγραφή
  9. Καλέ μου φίλε πέρασα μετά από καιρό δυσκολιών και προβλημάτων χωρίς να καταφέρω ν' αλλάξω..!Στον ίδιο παρονομαστή...
    Καλή δύναμη για να σπρώξουμε κι αυτήν τη βδομάδα!
    Δανείστηκα τον πρόλογο(ΑΝΤΙ ΠΡΟΛΟΓΟΥ) στο youtube το "Συνομοτώντας στη σιωπή" και σ' ευχαριστώ προκαταβολικά!Γράφεις όμορφη μελωδική μουσική και τα συνδυάζεις με όμορφες βιντεοεικόνες... σου αξίζουν θερμά συγχαρητήρια... συνέχισε όσο αντέχεις και μπορείς!Το βίντεο πάντως που έφτιαξες και τα λόγια που αφιέρωσες για την αιματοχυσία στη Γάζα είναι συναρπαστικό!
    Να 'σαι πάντα καλά, καλή συνέχεια και να χαμογελάς!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kαλέ μου φίλε και συνονόματε το ξέρεις πως σε εκτιμώ και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια πάντα και παντού με χαροποιείς που σου αρέσει η μουσική μου και φυσικά να κάνεις ότι θές!! στέκομαι στο ότι έχεις δυσκολίες και με στεναχωρείς δεν ξέρω τι είναι αλλά ελπιζω ότι θα τα καταφέρεις φαίνεσαι μαχητής καλημέρα να έχεις και όποτε μπορείς να μαθαίνω τα νέα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή