cookieOptions = {...};

Σάββατο 21 Ιουνίου 2014

SounDs Like You


 
 
sounds like you....μου είπαν σήμερα κάποιοι φίλοι,
 θα τους συντροφεύσω μουσικά & ακουστικά στην παραλία!!!
αν και δροσερή καλημέρα , γύρω , στην ψυχή και στην σκέψη μου ...
χαίρομαι που έστω και νοερά, πίσω από τα μαύρα γυαλιά, στην καυτή άμμο, στα αρμυρολουσμένα μαλλιά , στο κολύμπι ... θα ταξιδέψω μαζί τους &  ευχαριστώ...
ότι και αν κάνει πάντως ο καθένας και όπου και αν βρίσκεται, ας το κάνει με χαρά και ας διασκεδάζει την κάθε στιγμή
 
καλημέρα με χαμόγελα
καλημέρα στο παράθυρο του χαμόγελου μου που ότι δουλειές και αν έχω να κάνω
πάντα με συντροφεύει ...
καλημέρα κόσμε
καλημέρα με μία μεγάλη αγκαλιά που λέει '' είμαι εδώ για σένα ότι και αν χρειαστείς''
καλημέρα φώτισε τη διάθεση σου
 
 

 

19 σχόλια:

  1. ομορφη καλημερα φιλε μου!
    καλο σκ να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα καλέ μου φίλε με πολλά χαμόγελα σαν τον τεράστιο ήλιο!
    Να 'σαι πάντα καλά και να μας συνοδεύεις με τις πολύ καλές απολαυστικές μελωδίες σου!Χαρούμενο καλοκαιρινό Σαββατοκύριακο να περάσεις!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ φίλε μου για τα καλά σου λόγια να ειμαστε καλά και καλή μας εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  3. Ας βουτήξουμε στη ζωή λοιπόν...βέβαια και σε μια βουτιά στη θάλασσα, όχι δε θα έλεγα!
    Καλό Σαββατοκύριακο και καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία ελπίζω να βούτηξες τελικά...καλημέρα και καλή μας εβδομάδα ευχομαι φιλια

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα Νίκο......Που να βρεθούμε φίλε ;;;; κλεισμένοι στα κουτάκια μας είμαστε.......και όλη η ομορφιά που περιγράφεις δυστυχώς δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια εικόνα.. Καλό απόγευμα φίλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν έχεις και άδικο γιάννη μου...ελπιζω να εισαι καλά καλημέρα και καλή μας εβδομάδα φίλε μου

      Διαγραφή
  5. Ζηλευω το ταλεντο σου ...
    Ωραια μουσικη..απιστευτη φωτογραφια η πρωτη...
    Ομορφη μερα με χαμογελο και θετικη ενεργεια να εχεις αγαπημενε μου Νικολα..
    Πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα μαράκι μου και καλή εβδομάδα να έχουμε, ευχομαι να εισαι καλά φιλιααα

      Διαγραφή
  6. Γεια σου ρε Νικόλα με τα ωραία σου!
    Μου θύμισες έντονα Αργύρη Μπακιρτζή:
    Αφιερωμένο εξαιρετικά
    https://www.youtube.com/watch?v=IleGexVOCds

    Καλές βουτιές Νικόλα, όπου κι αν βρίσκεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα ακούσω τώρα...και εξ αρχής σε ευχαριστώ πολύ καλά να εισαι και καλη μας μέρα και εβδομάδα να έχουμε φιλια

      Διαγραφή
  7. Την θέλω αυτή την αγκαλιά....πολύ όμορφο το videaki...!
    Καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα όλη μέρα κάθε μέρα και καλή μας εβδομάδα!!!! σε φιλώ

      Διαγραφή
  8. Τι εικόνα; Ολοζώντανη!
    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ ελπίζω και το τραγουδι μου να σου άρεσε καλημέρα

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα Νικόλα μου, με τις όμορφες μελωδίες! Μύρισε καλοκαιράκι :)
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλώς επέστρεψες καλημέρα και καλή μας εβδομάδα αριαδνη μου φιλια

      Διαγραφή
  10. Υπέροχα αισιόδοξη όσο και μελωδική ανάρτηση!! Πάντα τέτοιες εμπνεύσεις να έχεις φίλε Νικόλα! Καλό βραδάκι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή