cookieOptions = {...};

Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

ΚουΛουρι

 
καλημέρα , πολύ καλημέρα, πολύ πρωινή καλημέρα ,
ναι !!! πάρτε το πρωινό σας γεμίστε ενέργεια για να ξεκινήσουμε και σήμερα,
αν έχετε και όρεξη για γυμναστικές επιδείξεις ...καπου ειχα διαβάσει πως το να πηδάς από την χαρά σου είναι η καλύτερη των ασκήσεων.. : )))
ξύπνησα πιο νωρίς από το αναμενόμενο αλλά θα το αντέξω...οπότε
οπλιζόμαστε αισιοδοξία, κοντομάνικο, γυαλιά ηλίου και χαρά!!!
καλημέρα κόσμε
καλημέρα σε εμάς
 
καλημέρα στο ''κουλούρι'' που το χρησιμοποιώ μεταφορικά σε δικό μου άτομο όταν γίνεται κουλουράκι και μου λέει αστειολογήματα...
 

27 σχόλια:

  1. άκρως διασκεδαστική η καλημέρα σου Νικόλα : ))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα καλε μου φιλε!
    ετσι να ειναι παντα χαμογελαστη ευχομαι!
    να εισαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα φίλη μου και σε σένα με χαμόγελα ευχομαι και αισιοδοξα !!!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Νικόλα!!!
    Μπράβο γιὰ τὴν αἰσιοδοξία σου...Εἶναι πηγή ζωῆς καὶ δύναμης!!! Εὔχομαι νὰ τὴν ἔχεις πάντοτε!!! Ἐγώ μᾶλλον ξεκίνησα μὲ ἀπαισιόξοξο ποίημα στὸ blog μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μελένια μου προσπαθησα να το διαβάσω διαφορα καρτελάκια εξ αριστερών δεν με αφηναν, σε ευχαριστώ παρα πολύ για την επισκεψη και ευχομαι να τα λεμε και να έχεις μια καλη μέρα

      Διαγραφή
    2. Εὐχαριστῶ Νικόλα...Δυστυχῶς τὰ ἔκανα σαλάτα, γιατί δέν ξέρω νὰ τὰ σβήσω...ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ...ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ...

      Διαγραφή
    3. δεν πειραζει μελενια μου θα την βρείς την άκρη σίγουρα εγώ ευχαριστώ

      Διαγραφή
  4. αχαχαα φοβερός και τι συνδιασμος καλημέρα Νικόλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα καλημέρα καλημέρα!!!
    Το θεσσσαλονικιώτικο κουλουράκι που μας κερνάς, το παίρνω με ιδιαίτερη ευχαρίστηση κι επειδή είμαι και λίγο φαγανούλα, θα πάρω κι ένα δεύτερο γι'αργότερα... από καφέ θα ήθελα έναν ελληνικό αλλά και μια ένεκα ομοιοπαθητικής, πάνε οι έρμοι οι καφέδες, αν σου βρίσκεται καμιά σοκολάτα ευχαρίστως, αλλιώς και μ'ένα χαμομηλάκι μια χαρά είμαι...
    Πολλές χαρούμενες καλημέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ότι θες βρε σοφάκι και όσο θές , σοκολάτα ? σοκολάτα....και χαμομήλι ...χαχα καλημέρα χαρούμενα και αισιόδοξα

      Διαγραφή
  6. Πρωί-πρωί ήρθα πάλι!!! (Τί να κάνω? Τώρα ήρθα σπίτι! Μη φωνάζεις!)
    ;-)
    Καλό μεσημεράκι!!! Με άρωμα και γεύση πορτοκαλένιου.... κουλουρακίου!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι εννοείς Γιάννα τώρα ήρθα σπίτι;!!!χαχα Κάλο μεσημέρι με μουστουκουλουρου;;; Αστειεύομαι πάντα Χωρίς παρεξηγήση

      Διαγραφή
    2. Α, όχι!!! Μη φανταστείς κανένα τρελο ξενύχτι!!!
      Από το πρωί τρέχω:.Ξέρεις... πληρωμή ΟΤΕ, εφορία κτλ κτλ κτλ... Τρελά κέφια λέμε!!!
      ;-) χαχα!!!
      --Καλέ, δεν παρεξηγώ, μην ανησυχείς!--

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Νικόλα!!:-)
    Κι όπως έλεγε ο Λειβαδίτης..."να..σαν αυτόν τον ήλιο που ανεβαίνει" να είναι η διάθεσή μας κι η χαρά μας!!:-)
    Καλή συνέχεια σε ό,τι κι αν κάνεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα πολύ όμορφο αυτό που έγραψες και θα συμφωνήσω εύχομαι χαρά κ διάθεση πάντα καλή συνέχειΑ Σοφι μου ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  8. Καλο μεσημερι ! Πολυ μεσημερι λεμε ομως..Χαχαχα.Την ωρα που ξυπνουσες εσυ εγω πηγαινα για υπνο!!
    Καλαααα τι μουσικη ειναι αυτη! Ξεσηκωθηκα λεμε!
    Καλη μας συνεχεια Νικολα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλο πεταλουδένιο μεσημεράκι από εσενα...εκεινη την ωρα επεσες για υπνο???? μπραβο μαράκι χαχα καλη συνέχεια

      Διαγραφή
  9. Καλησπερα να εχεις ενα υπεροχο απογευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πάρα πολύ βανέσα και σε σένα εύχομαι ένα καλο απόγευμα :)))))

      Διαγραφή
  10. Χαχααα!Πιο πάνω διάβασα τη λέξη με τα πέντε "ου"!Υπάρχει και με εφτά... του μουστουκούλουρου μου... που νομίζω ότι θα ταιριάζει!;-)
    Πολύ χαρούμενη κι αισιόδοξη δημοσίευση που σου φτιάχνει τη μέρα.
    Σημασία πάντως δεν έχει τι ώρα ξυπνάμε, αλλά πως ξυπνάμε!Κι εσύ καλέ μου φίλε κέρδισες το στοίχημα!
    Να 'σαι καλά και πάντα έτσι χαρούμενος κι ευτυχισμένος!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έλα Νικό φίλε !!! χαχαχαχα ναι και με εφτά το είχα ξεχάσει!! να εισαι καλά και να περνάς καλά και εσύ όσο γινεται βεβαια ευχαριστώ και ευχαριστώ που παντα με θυμάσε αντε καλο μας απόγευμα :))))) με καφέ κουλουρια κτλ κτλ χαχα

      Διαγραφή
  11. Καλό απόγευμα Νικόλα μου! Πολύ ωραίο το μουσικό κομμάτι! Φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κολλάει ως μουσικό θέμα σε μια αναρτηση που ειχες κάνει ...για να χορεψουμε με τις πιτζάμες ή παει η μνημη μου εντελώς ...όχι φαντασου σκηνικό!!! καλο απόγευμα Πέτρα

      Διαγραφή
  12. Καλό σου βράδυ τώρα πια Νικόλα μου. ΌΜορφο χορευτικό.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ φίλε μου καλέ να εχεις μια καλημέρα σήμερα σου ευχομαι και εννοείται τα λεμε !!!

      Διαγραφή
  13. αχαχαχχα εσύ σήμερα είχες ΤΗ διάθεση κι εγώ σέρνομαι!
    Καλό ξημέρωμα Νικόλα μου! :)

    Το κομμάτι πάντως όντως για το πρωί ανεβαστικό !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...μή μπερδεύεις καλή μου @ριστέα ΤΗ διάθεση που μπορεί να έχω...με ΤΗ διάθεση που προσπαθώ να δώσω στους γύρω μου!Το καλό είναι οτι ακόμα....τα δάχτυλά μου τουλάχιστον δέν σέρνοντε...χαχα.Καλό ξημέρωμα @ριστέα μου με ένα όμορφο ξεκίνημα στην αυγή που έρχεται...!!!

      Διαγραφή