cookieOptions = {...};

Σάββατο 19 Απριλίου 2014

Θα Μπορούσα...

...να γράψω τόσα πολλά...τόσες μα τόσες ευχές που θα ήταν κουραστικό να κάτσει ο καθένας να χαλάει το χρόνο του διαβάζοντάς 'τες.Γι αυτό θα προσπαθήσω να πω όσο πιο σύντομα μπορώ...να έχετε μιά όμορφη Αναστάσιμη νύχτα...να είστε όλοι μα όλοι καλά...και οι οικογένειές σας κι εύχομαι μέσα από τη ψυχή και τη καρδιά μου..Η Ανάσταση Του Κυρίου μας...να φέρει και ανάσταση φωτός μέσα μας...αρχίζοντας όλοι να νιώθουμε την αγάπη μέσα μας...να μάθουμε να συγχωρούμε και φυσικά να φωτίσει το πρόσωπο του καθενός σας με το πιο όμορφο αντάξιο της ημέρας χαμόγελο!Όσο για το αύριο...μιά γνώμη μου ίσως...να μη ξεχάσετε να δώσετε την ομορφιά και την αξία που σας αξίζει αλλά αξίζει πάνω απ όλα και όλους
Στον Κύριό μας!!!Σας ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ για ότι κάνετε για μένα και να είστε σίγουροι ότι κάνετε πολλά περισσότερα απ ότι μπορεί να φαντάζεστε!Με όλη μου την αγάπη και τις πιο θερμές εγκάρδιες ευχές μου...Νικόλας.

27 σχόλια:

  1. Μπράβο Νικόλα, τα είπες όλα! Να περασουμε όμορφα σημερα και αύριο και μεθαυριο και πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. συνεχίζουμε τις ευχές σε αυτή την ανάρτηση όσοι δεν προλάβαμε το πρωί λίγο πριν την Ανάσταση με το υπέροχο κομμάτι σου τίποτα να μην είναι το ίδιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή και ευλογημένη Ανάσταση και καλα να περάσουμε όλοι αύριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολλές ευχές και Καλή Ανάσταση και με το καλό η αυριανή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αριάδνη μου...Στέλλα μου...ευχαριστώ για την καθημερινή σας παρουσία στον κόσμο μου και για τα καλά σας λόγια!Στο χέρι μας είναι να μήν είναι τίποτα το ίδιο Στέλλα μου!Αριάδνη μου..στο χέρι μας είναι να είναι η κάθε μέρα μας όμορφη!Καλή Ανάσταση και καλή Λαμπρή με το καλό!Την αγάπη μου...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τιποτα να μην είναι το ίδιο καλα να περασετε όλοι αύριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. έχω καταντήσει γραφικός να γράφω και στην πρωινή σου ανάρτηση και τώρα αλλά και πάλι Καλή Ανάσταση και υπέροχη η μουσική σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τζένη μου...Άννα μου...Δώρα μου...σας εύχομαι ότι καλύτερο για το κάθε αύριο και το σήμερα να φέρει ανάσταση στα εντός σας...της ομορφιά και της αγάπης!Δώρα μου....να περάΣΟΥΜΕ καλά!Τον εαυτό σου τον απιτώ μέσα σ αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή Ανάσταση Νικόλα για εσενα για την οικογένεια σου για όλους μας
    λατρεμένο κομμάτι και με το καλο αύριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άν η αγάπη...ο όμορφος λόγος και η παρουσία σου στον κόσμο μου Ιερώθεε είναι γραφικός....τότε είμαι φανατικός της γραφικότητας!Καλή κι ευλογημένη Ανάσταση...εντός κι εκτός μας και πάντα με υγεία...αγάπη ασφυκτικά στη ζωή μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλή ανάσταση και από το κινητο χαχαα γιατι ετοιμαζόμαστε σιγα σιγα καλα να περασεις αύριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλλιόπη μου...τις εγκάρδιές μου ευχές για σένα και την οικογένειά σου..πάντα να είστε όλοι..γεμάτο υγεία..αγάπη και χαμόγελα!Καλή Λαμπρή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. και δεύτερο κινητό χαχαχα Καλή Ανάσταση φοβερό κομμάτι και εύχομαι τιποτα να μην είναι ίδιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φάνη μου...καλή κι ευλογημένη Ανάσταση να έχεις και ένα ομορφότερο...αύριο...χωρίς να θυμίζει τίποτε αππο το χθές!Με υγεία και αγάπη πάντα για σένα και την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστούμε Νικόλα για τις ευχές σου. ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ......για ένα καλύτερο αύριο για ένα πιο δίκαιο και ανθρώπινο κόσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γιάννη μου εγώ σας ευχαριστώ για όλα!Καλή Ανάσταση...ένα καλύτερο αύριο γεμάτο πάντα με υγεία...αγάπη και χαμόγελα!Ο κόσμος θα γίνει πιό δίκαιος όταν καταλάβουμε τα 3 κοινά πράγματα που έχουμε όλοι κοινά μεταξύ μας.!1.κάτι αγαπάμε 2.κάτι φοβόμαστε 3.κάτι έχουμε χάσει!Μετά από αυτή την κατανόηση ίσως υπάρξει ελπίδα ενός καλύτερο άυριο...άν όχι για μας..για τις γεννιές που έρχοντε και δέν μας φταίνε κάτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά φίλε Νικόλα και να ευχαριστούμε τον Θεό που βρεθήκαμε, για να κρατάμε ο ένας τον άλλον στα δύσκολα. Να είσαι καλά φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου...χρόνια πολλά με υγεία κι αγάπη πάντα για σένα και την οικογένειά σου και καλή σημερινή Λαμπρή!!!Δέν υπάρχει μέρρα που να μήν ευχαριτώ Τον Θεό για ότι μου προσφέρει και φυσικά για τη γνώση που έχω πλέον οτι...στη ζωή μου φέρνει πάντα το καλό..καλό που μέσα του είσαι κι εσύ και όλοι όσοι με την αγάπη τους μου δίνουν δύναμη και χαμόγελο σε αυτόν εδώ το κόσμο του διδυκτίου.Να είσαι πάντα καλά κι ευλογημένη η κάθε μέρρα σου!Σ ευχαριστώ για όλα!!!

      Διαγραφή
  18. Γλυκέ μου Νικόλα Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά. Με υγεια και χαρά. Η μέρα της Ανάστασης του Κυρίου μας ας είναι η αρχή μιας καλύτερης ζωής για όλους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφο Μαράκι μου χρόναι πολλά καλά...γεμάτα πάντα με υγεία...αγάπη και χαμόγελα να στολίζουν το πρόσωποπ και τη ζωή σου!Χρόνια πολλά για όλη σου την οικογένεια...και τις πιό θερμές μου ευχές για ότι καλύτερο που μέλη να έρθει στον όμορφο τόπο που είσαι...την Κύπρο μας!!!καλή Λαμπρή Μαράκι μου!!!!

      Διαγραφή
  19. Καλέ μου φίλε αληθώς Ανέστη ο Κύριος!Καλό κι ευλογημένο Πάσχα να περάσεις κοντά σ' ανθρώπους που αγαπάς.Με την Ανάσταση αποδείχθηκε ότι ο θάνατος δεν είναι ανίκητος, όταν είμαστε δίπλα ο ένας στον άλλον... μαζί συνοδοιπόροι στις δύσκολες διαδρομές!Χαίρομαι πολύ που βρέθηκες στο δρόμο μου και να 'σαι πάντα καλά!Χρόνια πολλά και καλά σ' όλους τους ανθρώπους!!!

    Υ.Γ.:Το μουσικό κομμάτι υπέροχο!Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Όπως πάντα συννονόματε φίλε...μου έδωσες να καταλάβω το μεγαλείο της καρδιάς και του λόγου σου!Όλοι μας πρέπει να ευχαριστούμε ΤΟν Θεό μας για ότι κι άν μας προσφέρει...ακόμη και για κάτι πέρα των μέτρων μας...αρκεί να έχουμε τη γνώση οτι για όλα υπάρχει κάποιος λόγος!Ευχαριστώ κι εγώ Τον Θεό που μου έφερε ανθρώπους σαν κι εσένα αλλά και τόσους άλλους μέσα απο δώ...και αισθάνομαι τυχερός...άν και δέν πιστεύω στην τύχη αλλά στο θέλημα Τοου Θεού!!!Όσο για τις ευχές σου...στις ανταποδίδω με όλη μου την καρδιά...για σένα και ό΄λη σου την οικογένεια...με μιά διόρθωση...με όλο το σεβασμό και να επιτραπεί...οτι εμείς οι Χριστιανοί Ορθόδοξοι..δέν γιορτάζουμε το Πάσχα...αλλά την Ανάσταση Του Χριστού μας και τη Λαμπρή.Το Πάσχα είναι μιά εβραική γιορτή πρίν τον ερχομό Του Θεανθρώπου Μας και απλά το γεγονός των παθών Του..της σταυρώσεως και της Αναστάσεώς Του συνέπεσαι σε αυτή τους τη γιορτή!Δέν το λέω κακοπροαίρετα..αλλά με όλη μου την αγάπη γιατί είναι καιρός που πρέπει να έχουμε πραγματική γνώση κάποιων πραγματων και όχι αυτά που εδώ και χρόνια μας επιβάλλουν οι αλλό΄θρησκοι!Σ ευχαριστώ με όλη μου την καρδιά για όλα Νίκο μου!!!Να είσαι πάντα μα πάντα καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. χαιρομαι που με βρηκες και σε βρηκα και εγω τωρα , μπαινεις αμεσως στη λιστα των αγαπημενων ιστολογιων
    χριστος ανεστη και χρονια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χριστός ανέστη Νικόλα μου...!
    Όμορφες οι ευχές σου...καλή συνέχεια σε ότι κάνεις :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χριστός Ανέστη και από εμενα αν και αργησα γιατι ελειπα πολλες ευχες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χριστός Ανέστη! Και χρόνια πολλά με υγεία, αγάπη και πολλά χαμόγελα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Χρόνια Πολλά και ελπίζω να πέρασες καλά χαμόγελα πάντα !!!!

      Διαγραφή