cookieOptions = {...};

Τετάρτη 29 Απριλίου 2015

Μουσική Ασορτί με το φαγητό σου ...... (ακούγωντας mgmt-kids)

πηγή



Ομάδα ψυχολόγων λοιπόν υποστηρίζει πως το βρετανικό παραδοσιακό πιάτο fish and chips κοινώς μπακαλαριάκι τηγανιτό ταιριάζει τέλεια με τους beatles να το ακούσεις εννοώ παρέα .... θεωρούν πως ειναι κάτι που ενισχύει την γεύση του και την απόλαυση του.


Κάθισαν λοιπόν οι ερευνητές , έψαξαν και υποστηρίζουν ότι συγκεκριμένα είδη μουσικής μπορούν να ενισχύσουν συγκεκριμένες γεύσεις .....

 
Η ένταση της περίφημης άριας «Nessun Dorma», όπως έχει ερμηνευτεί από το Λουτσιάνο Παβαρότι, λέγεται ότι είναι το ιδανικό συνοδευτικό για μια μους μαύρης σοκολάτας ή για τον καφέ. Από την άλλη, το κομμάτι «Autumn in New York» από τη Μπίλι Χόλιντεϊ μπορεί να ενισχύει τη γεύση μιας πουτίγκας από κολοκύθα.

Στο εστιατόριο Ultraviolent της Σαγκάης τα «fish and chips» σερβίρονται σε ένα χώρο, όπου το θέμα διακόσμησης παραπέμπει στους Beatles, ενώ το El Celler de Can Roca στη Χιρόνα της Ισπανίας σερβίρει την περίφημη αρωματική του μαρέγκα με περιγραφές από τη δράση του ποδοσφαιριστή της Μπαρτσελόνα, Λιονέλ Μέσι, στα γήπεδα, καθώς λέγεται ότι «βγάζει» τα αρώματα και τη γεύση εσπεριδοειδών στο γλυκό.

Τα «ψηφιακά καρυκεύματα» φαίνεται ότι βρίσκουν εφαρμογή και στο κρασί, αυξάνοντας την ευχαρίστηση στους λάτρεις του οίνου έως και κατά 15%, εάν σερβιριστεί με την κατάλληλη μουσική συνοδεία.

Οι ερευνητές βρήκαν, ότι οι άνθρωποι απολάμβαναν περισσότερο το κρασί τους αν το «ταίριαζαν» με την κατάλληλη μουσική, αντί με… απόλυτη ησυχία.

Το String Quartet No 1 σε ρε ματζόρε του Τσαϊκόφσκι συνοδεύει ιδανικά ένα Chateau Margaux του 2004, ενώ το Flute Quartet σε ρε ματζόρε του Μότζαρτ με ένα ξηρό λευκό Puilly-Fume.

Ο καθηγητής συμπεριφορικής ψυχολογίας Charles Spence στο πανεπιστήμιο της Οξφόρδης μιλώντας στον Observer εξήγησε, ότι η γεύση δεν είναι τόσο κυρίαρχη όσο μπορεί να πιστεύουμε και πως τα αυτιά μας μπορεί υποσυνείδητα να «μιλούν» στους γευστικούς μας υποδοχείς.

«Η μουσική δε μπορεί να δημιουργήσει γεύσεις που δεν υπάρχουν ήδη στο στόμα, όμως μπορεί να επιστήσει την προσοχή σε συγκεκριμένες ‘νότες’ ενός κρασιού ή ενός φαγητού… είναι κάτι σαν ένα ψηφιακό καρύκευμα» δήλωσε χαρακτηριστικά ο ίδιος.


Νομίζω πως έχουν αρχίσει να μου αρέσουν πολύ αυτές οι έρευνες με διασκεδάζουν αφάνταστα ...... καλή συνέχεια σε όλους του γνωστούς, φίλους , αναγνώστες και μή - 
 θα περάσω και απο όλους τους φίλους μου συν-μπλόγκερς που θα με συγχωρέσουν που έχω εξαφανιστεί λόγω εργασιακού φόρτου...... αλλά ποτέ δεν τους ξεχνώ

μουσική μου συντροφιά σήμερα παίζει μια διασκευούλα ακουστική υπέροχη και χαλαρωτική .....

 

19 σχόλια:

  1. Πες το μου ντε ότι φταίει ότι ακούω μουσική για αυτό και πίνω πολύ κρασί!
    Κομμένη η μουσική όταν κάνω κρασοκατάνυξη λοιπόν! Μπας και το κόψω !~ αχαχαχαχα
    Γεια σου Νικόλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχα ....... φοβερή @ριστέα πάντα μα πάντα !!!!!! πολλά φιλιά καλημέρα και δύναμη γιατι σίγουρα πάντα κάτι κάνεις κατι μας ετοιμάζεις .... κάτι κάτι ...αεικίνητη !!!! φιλιάααα

      Διαγραφή
  2. Ενδιαφέρον! Πρέπει να το δοκιμάσω κάποια στιγμή...!
    Κι εμένα μ'αρέσουν τα άρθρα που βρίσκεις :)
    Καλή σου μέρα...και καλή δύναμη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λες να πειραματιστούμε και εμείς .... ακούω τόση μουσική και λόγω δουλειάς που δεν νομίζω πως θα βρώ άκρη !!! χαχα καλημερα φίλη μου χαμόγελο και καλή διάθεση και πολλή μουσική φυσικά

      Διαγραφή
  3. Μας βάζεις ιδέες....
    Η όρεξή μου πάντως
    στο ζενίθ πάντα!!!!!

    φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η ορεξη μας ειναι φουλ και αν κάτσουν να μας κάνουν ''πείραμα'' θα τα σκίσουν τα πτυχία τους... καλημέρα φιλί γλυκο ζεστο ανοιξιατικο μονο για σενα

      Διαγραφή
  4. Μας βάζεις ιδέες....
    Η όρεξή μου πάντως
    στο ζενίθ πάντα!!!!!

    φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι έρευνα!!
    Μάλλον οι ψυχολόγοι έχουν αναδουλειές και "τρώνε" την ώρα τους μαζί με κάποιες "επιδοτήσεις"...χαχα!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έλα μου ντε τι έρευνα !!! τι διαβάζω...... !!!! και τι επιδοτήσεις χαχαχαχαχα όντως .... μια πολύ καλή μέρα να έχεις φιλιά και χαμόγελα παρέα σου !!!

      Διαγραφή
  6. Axaxa! Γελάω με το σχόλιο της Μαρίας, ακριβώς από πάνω!!!
    (Πόσο συμφωνώ όμως!!!)
    ;-)
    Καλό βραδάκι, Νικόλα!!!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. επιδοτησούλα ε ? ......χαχαχαχα πολλά φιλιά και ελπίζω να είσαι καλά και να τα περνάς όμορφα ... τώρα που έφτιαξε ο καιρός ποιός σας πιανει εκεί ....

      Διαγραφή
  7. Αγαπητέ Νικόλα καλησπέρα σου.
    Προσωπικά πιστεύω πως η μουσική με τη γεύση έχουν κάποια σχέση.
    Ακόμα και το ξύλο μετά μουσικής είναι κάπως αλλοιώτικο.
    Νάσαι καλά φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα να είσαι καλά με έκανες και γέλασα !!! φοβερός τι σχόλιο !!! να είσαι καλα΄φίλε μου καλημέρα και καλή συνέχεια σε ότι κάνεις

      Διαγραφή
  8. Εμείς ....μουσική θέλουμε να ακούσουμε, τώρα τι σχέση έχει αυτό με τις ....γεύσεις άντε να βρεις άκρη...
    Καλό βράδυ Νικόλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. .... ένα μπέρδεμα πάντα αρέσει σε όλους αυτόυς τους ερευνητές !! αλίμονο μην πέσεις στην παγίδα και καθεσαι και τα πραγματοποιείς .... χαχαχα γειά σου Καλέ μου φίλε Γιάννη σε καλημερίζω

      Διαγραφή
  9. Από τις πιο ενδιαφέρουσες έρευνες νομίζω. Πολύ ωραία θέμα και σήμερα! Εγώ πάλι τρώω με όλα τα είδη μουσικής στο σπίτι, τι να σημαίνει άραγε; Καλό μεσημέρι Νικόλα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χχααχα με έκανες να γελάσω να είσαι καλα.... δεν ξέρω πέτρα μου θα συμπεριληφθείς στην έρευνα και εσύ για εξέταση !!! φιλιά και μια καλή κυριακή να έχεις : )

      Διαγραφή
  10. Και με μουδική και χωρίς μια χαρα τρωω και πινω!
    Καλό μας μηνα Νικόλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα φοβερές απαντήσεις μου δίνετε!!!! πάντα έτσι ορεξάτη !!! καλό μήνα καλά να είσαι Αριάδνη μου

      Διαγραφή