cookieOptions = {...};

Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Διάβασε 9 - 10 , αν θές ...

 
Ξέρουμε κ’ οι δύο, αγαπημένη,
μας έμαθαν
:
να πεινάμε, να κρυώνουμε
,
να πεθαίνουμε στην κούραση
και να ζούμε μακριά ο ένας απ’ τον άλλο
.
Δε μας ανάγκασαν ακόμα να σκοτώσουμε
και δε μας σκότωσαν ακόμα
.

Ξέρουμε κ’ οι δυο, αγαπημένη
,
μπορούμε να μάθουμε στους άλλους
:
να αγωνίζονται για τους ανθρώπους
,
και κάθε μέρα λίγο πιο βαθιά
,
λίγο πιο ωραία
ν’ αγαπάνε
...

Nâz
ım Hikmet, "Τα ποιήματα των 9-10 μ.μ." - 5 Οκτώβρη 1945

12 σχόλια:

  1. αφιερωμένο και στη δική μου
    αγαπημενη βασίλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αφιερωμένο και στη δική μου
    αγαπημενη βασίλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο Νικόλα μου! :)))
    Καλό βράδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι υπέροχοι στίχοι! πόσο αγαπημένος ο Χικμέτ!
    γι' αυτή την απόλαυση που μου προσέφερες, Νικόλα, πολύ σ'ευχαριστώ!
    καλή σου νύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγώ τον συμπαθώ ... σε ευχαριστώ καλημέρα βίκυ μου ευχομαι

      Διαγραφή
  5. Συγκλονιστική μαρτυρία Νικόλα......! πραγματικό μήνυμα.....! να είσαι καλά φίλε με τέτοιες ανάλογες αναρτήσεις. Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολυ ομορφο ποιηματακι Νικολα μου..
    Καλο ξημερωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή