cookieOptions = {...};

Τρίτη 6 Μαΐου 2014

Ξέρω Ένα Κορίτσι [ μέρος στ' ] last dance



 
 
''όνειρα πάσης φύσως'' ...ξέρεις πάντα έκανα όνειρα , από παιδί ονειρευόμουν ξύπνια, ονειρευόμουν πάντα, ακόμα και πριν κοιμηθώ, ονειρευόμουν τι θα γίνω όταν μεγαλώσω, πως θα είναι η ζωή μου,
που θα ειναι το σπίτι μου και άλλα διάφορα πράγματα, ήταν κάτι σαν
το νανούρισμα μου , για να με πάρει ο ύπνος...
και το συνέχισα μέχρι και μεγάλη,
όμως τώρα πια σταμάτησα !!! το όνειρο το έχω δίπλα μου...
μου είπε κοιτάζοντας με,
με αυτά τα τεράστια γυαλιστερά μάτια ακόμα και μέσα στα σκοτάδια...αυτά τα μάτια
που πάντα προσπαθούσαν να με μάθουν να γνωρίζω , πως όχι μόνο ανταλλάσσουμε κάτι , για κάτι άλλο...
να γνωρίσω και να δοκιμάσω τις επιθυμίες μου και τις απολαύσεις τους,
αυτές που θα με βοηθούσαν να ανυψωθώ, να μεγαλώσω
και να ενηλικιωθώ
που πάντα ήθελε να μαθαίνουμε  καινούργια βήματα, να χορεύουμε έστω και νοερά πλημμυρισμένοι από χιλιάδες χρώματα...
''κλείσε τα μάτια σου και ξεκίνα να μετράς, μην κλέβεις σε βλέπω....''
 
 
 
 
last dance για το κορίτσι που ξέρω, ίσως κάποια στιγμή αναφέρω και αρχίσω κάποιες από τις ιστορίες που μου διηγούταν , ίσως και όχι

 

15 σχόλια:

  1. όπως λεει και ο ιεροθεος το κοριτσι το αγαπω, ασε που η καλλιτεχνική σου φύση με τσακιζει και δεν θελω να σταματήσεις την ιστορια της ρε φίλε , παντως μπραβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλης δεν ξερω γιατι ακομα βγαινει το μπλογκ μου ενώ δεν υπαρχει

      Διαγραφή
    2. χαχα Βασίλη όντως αυτό το κορίτσι το αγαπω, μα πρέπει να τα αγαπάμε γιατι είναι οι μανάδες μας οι γυναικες μας οι αδερφες μας οι κορες μας υπαρχει τιποτα πιο όμορφο? και από αυτές ξεκινάμε εμεις ασε τους σκληρους να το λενε ιστορίες ...καλο απόγευμα το αγαπώ το κορίτσι
      και δεν θελω να σταματήσει

      Διαγραφή
  2. το κάναμε αντρική υποθεση βλέπω παιδες!! υπέροχη τελευταια ιστορία
    καλο απόγευμα Νικόλα
    με τις τρεις εποχές και το κορίτσι να κανεις κατι μαζί να τα συνδεσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αφιερωμένο ...καλησπέρα Νικόλα εσύ ξέρεις που τα έχουμε πει φιλια και από την Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τελειο Νικόλα
    θα διαβάσω και τα αλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλλιτεχνική φύση εφ ολης της υλης
    σου ευχομαι παντα ετσι παντα δημιουργικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βασιλη , ιεροθεε, φανη , περιπατητή, γιαννη ευχαριστώ φίλοι μου τι έγινε και συντονιστήκατε ολοι μαζι ρε παιδιά > καλημέρα να έχετε ευχομαι

      Διαγραφή
  6. ελα παραδεξου το για εμας λες γιατι δε λες ξερω δυο κορίτσια
    κουκλες χαχα πλακα κανουμε πανεμορφη φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πω πω θαυμάσιο...............και δεν νομίζω να έχω διαβάσει τα άλλα. Οπωσδήποτε θα τα πάρω με τη σειρά...............
    Καλό βράδυ Νικόλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αννα μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλα σου λόγια καλημέρα πλέον να έχεις

      Διαγραφή
  8. Νικόλα καλησπέρα. Όπως πάντα εκφραστικός, λυρικός, ρομαντικός και με έντονη ποιητική διάθεση. Να είσαι καλά. Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στον υπνο ας ονειρευομαστε
    στο ξυπνιο ας πραγματοποιουμε

    Καλοξ-ημερωμενοονειρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή