cookieOptions = {...};

Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

Εντύπωση

μου έκανε η απάντηση ενός φίλου μέχρι τώρα, δεν ξέρω αν είναι κάτι που έχει διαβάσει ή που αυθορμήτως του βγήκε, μέσα στο διάλογο που είχε σε ένα ηλικιακά μικρότερο άτομο και επειδή πάντα μου αρέσει να μοιράζομαι ότι μου κάνει εντύπωση......
 
“Εσείς οι νέοι δεν ξέρετε από σχέσεις.... Δεν φταίτε εσείς αλλά εμείς που δεν σας δείξαμε πώς να ερωτεύεστε αθώα και πιστεύετε πως ο έρωτας είναι μόνο το σεξ.
Η εμπιστοσύνη, η φροντίδα, η στοργή, το πάθος, η τρέλα, η ζήλια , οι βόλτες, τα ...ξενύχτια, τα μεθύσια, τα ταξίδια, (..), τα κρυφά ραντεβού, οι συζητήσεις, τα μυστικά τηλεφωνήματα στις 3 το χάραμα, τα “σ’ αγαπώ” στη θάλασσα, τα “σε μισώ” στα πάρτι, τα “σε θέλω” στα μαγαζιά, οι αμοιβαίες υποχωρήσεις, τα ναι και τα όχι, οι προσπάθειες, τα πρέπει και τα μη, τα λάθη, τα ηλιοβασιλέματα, τα γέλια και τα κλάματα, η συγγνώμη… Αυτό είναι σχέση, φίλε!! ”
 
 
 

14 σχόλια:

  1. τοσο ομορφες καλημερες και συνεχειες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και από εμενα ζεστή καλημέρα Νικόλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία απάντηση όντως...Δικαίως σου προκάλεσε εντύπωση...
    Καλησπέρα με ήλιο και χαμόγελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ενδιαφέρουσα απάντηση, πώς να μην σου προκαλέσει εντύπωση.
    Αναρωτιέμαι τι απάντησε σε όλο αυτό ο συνομιλητής του...
    Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κρατήσουμε μυστήριο για την απάντηση!!! Ας ελπίσουμε να κάνει πράξεις ο συνομιλητής... Σε ευχαριστώ την καληνύχτα μου αν και καθυστέρημένα

      Διαγραφή
  5. Έχω την ίδια απορία με την αγαπημένη μου Έλλη!
    Εγώ τα ξέρω αυτά γιατί τα έχω ζήσει. Οι νέοι μας;
    Κι έχω πάντα μια επιθυμία να γράψω κάποια στιγμή για τον έρωτα τότε εκείνες τις παλιές εποχές χωρίς διαδίκτυο και κινητά τηλέφωνα!
    Καλησπέρα Νικόλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά Εγώ και να σου απαντήσω την ίδια ώρα!!! Σπανίως οπότε Εύχομαι καληνύχτα Και επειδή καταλαβαινομαστε περιμένω να γράψεις για τοτε.. Οποτε μπορέσεις

      Διαγραφή
  6. Συμφωνώ με τον φίλο...αυτό είναι σχέση!!!
    Όμορφο κείμενο σ'ευχαριστούμε που το μοιράστηκες...Καλή σου νύχτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιάννη τα σέβη μου και σε χαιρετώ!!!ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. να πω εγω κατι; επειδη με λες νεολεα παρα το γεγονος οτι τριανταριζω!! αμαν αμαν!! (χαχαχα)
    Εγω που θελω και επιλεγω να τα ζω ετσι, γιατι ολοι οι υπολοιποι μου λενε να "ξυπνησω" και να δω τα πραγματα αλλιως; οταν το μονο που θελω ειναι να αγαπαω ακριβως ετσι και με ακριβως αυτον τον τροπο; εε ;; εεε;;
    Κλειστε με σε μια γυαλα! επιτελους!!
    Καλημερα και καλη εβδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα και καλα κανεις αυτά είναι επιλογές και ο χαρακτήρας του καθενός

      Διαγραφή
  9. Ο μεντορας χημικος λεγεται το κειμενο κ το εγραψα πριν 2 χρονια! Σας ευχαριστω για τα σχολια σας!
    Αλεξ Ασκοτιρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή