cookieOptions = {...};

Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

Ώς μιά μικρή κατάθεση ψυχής....

....επιλέγω αυτό το τραγούδι...που αγαπάω...αλλά και που μέσα σ αυτό ίσως να βλέπω και κάτι από μένα...!Ήρθε η ώρα να σας ευχηθώ μέσα από τη καρδιά μου...να έχετε μιά όμορφη συνέχεια στη νύχτα σας....και να σας βρει το αύριο με το καλό...αισιόδοξους...χαρούμενους...χαμογελαστούς...και δέν χρειάζεται καμιά αιτία για όλα αυτά...αρκεί η γνώση του....ότι κάθε νέα μέρα...μπορεί να έχει και κάτι από εμάς...κάποιο δικό μας στίγμα....κάποιο δικό μας όνειρο...κάποια δική μας χειρονομία αγάπης...κάποια αλήθεια που πρέπει να πούμε...ή κάποια συγχώρεση που πρέπει να δώσουμε ή να ζητήσουμε...κι ε΄τσι μ αυτό το τρόπο να μείνει κάτι όμορφο από αυτή για το μέλλον μας...!!!Έτσι...καταλήγω πάντα σε λίγες κουβέντες που αγαπάω πάντα να λέω...έστω κι αν γίνομαι γραφικός για κάποιους....!!!Να μη ξεχνάτε στη κάθε σας μέρα να της δίνετε τη μοναδικότητα που της αξίζει...αλλά και από τη γνώση μου για σας....σας αξίζει...όμορφη συντροφιά του περίεργα μικρού γυάλινου κόσμου μου!!!Να είσαστε πάντα καλά....!!!!Την αγάπη μου σε όλους και όλα....

2 σχόλια:

  1. πόσο χαλαρώνω διαβάζοντας τα όσα γράφεις...το τραγουδι του Θηβαιου μοναδικο.. καλη σου μερα Νικολα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα όλη μέρα Μαράκι και νά είσαι πάντα καλά!Χαίρομαι άν καταφέρνω να δίνω μιά αίσθηση χαλάρωσης πνευματικής σε ανθρώπους...με τις σκέψεις μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή