Παρασκευή, 14 Φεβρουαρίου 2014

Συνοψίζοντας Σήμερα

έχω ακούσει πολλά και διάφορα, έχει  φύγει η Lacta σύννεφο(love is in the air!!), με ιδιαίτερη εντύπωση [και χωρίς καμία κακεντρέχεια] να μου κάνουν :
  1. ότι τα κόκκαλα του Αγίου Βαλεντίνου είναι θαμμένα κάπου εδώ στην Αθήνα;;; δεν ξέρω αυτό μου είπαν και έχω και απορίες , πέρισυ δεν ήταν φέτος τα ανακάλυψαν ξαφνικά;; δεν γνωρίζω επι του θέματος αν είναι ισχυρισμοί και παραμύθια...απλά το αναφέρω
  2. η διπλανή που μου σήμερα με έναν βαρύ αναστεναγμό όχι λόγω του εορτασμού αλλά με αφορμή του , που δεν έχει δύο μάτια να σκέφτεται  με έρωτα και αγάπη τέτοια μέρα...
  3. τα ποστ φεύγουν σαν τρελά ( κόκκινα λουλούδια και καρδιές )
  4. το πολύ όμορφο οι πιο δυνατές σχέσεις ξεκινούν με σαμπάνια και στην πορεία των χρόνων τελειώνουν με τίλιο... καλή μας συνέχεια
 

6 σχόλια:

  1. ομορφος χαμός σήμερα καλη συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αντε και έτσι όλο το χρονο, ωραιο με το τιλιο όμως μεγαλη αληθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. :)

    καλησπερα! καλο βραδυ ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σημασια εχει ολο τον υπολοιπο χρονο τι κανεις...
    εγω σημερα απλα πειναω κ το απεδειξα χαχα
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το ενδιαμεσο παιζει κανα ρολο?
    Κρασι ,ας πουμε.

    Η καληνυχτα εναλλασσεται με καληνυχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κορίτσια siren, agriomeli και εκφράσου σας καλημερίζω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή